ארכיון תגים: TourduGermany

טורדגרמני

מחזור מאמסטרדם לברלין וחזרה

Finaly סיים את הסרט הקצר שלי! בקיץ הזה אופנתי על אמסטרדם לברלין וחזרתי דרך המבורג וברמן. הכנתי את הסרטון הזה מהטיול. (אמסטרדם - ברלין) אני מקווה שתיהנו מהסרטון ואולי תוכלו לקבל השראה לעשות זאת בעצמכם. לא תכננתי את הטיול שלי, פשוט הזמנתי את החדרים שלי באמצעות Airbnb. (קבל קוד שובר Airbnb של 40 $ לחץ כאן) בסכמות 16 בסך הכל אופנתי על 2200 ק"מ עם שלב אחרון משוולה דרך האפסודידק לאמסטרדם.

Thnx לתמיכה!

#Tourdugermany אתמול קיבלתי יחס טוב באמת בהוסטל הזה, קבב, גלידה, בירה וסרט. אני אוהב את זה! הבוקר בשעה 7.00 התחלתי כי זו תהיה במה גדולה. ליד שוקית אייסל מעל פריסלנד Afsluitdijk חזרה אמסטרדם. סך הכל של ימינו היה 227km השלב הגדול ביותר בסיבוב ההופעות הזה.

כולם תודה על התגובות וההערות! לחיים בינתיים וליהנות לילה טוב! 🙂

מדינות, אירופה, גרמניה

התעוררתי עם מזג אוויר יפה ...

#Tourdugermany הבוקר אני מתעורר עם מזג אוויר נחמד אמיתי אבל רכבתי עם $% ^ & * (מזג אוויר. או לא בסטייפורסט יורד גשם של חתולים וכלבים! אבל אני בר מזל היום כי לשים קצת פוני בבקבוק שלי אז בקיץ נמצא איתי! עכשיו אני בבית הקפה הביתי הכי נחמד של זווולה. אנחנו חוגגים שיש תלות בניייקרק! מחר במה גדולה חזרה אמסטרדם!

חזרה בהולנד :)

אתמול אכלתי את עצמי חולה על מתוקי קוקה קולה. היום אופנתי שוב להולנד עם קצת גשם. אם מישהו זקוק למיטה וארוחת בוקר בסביבת בורגר בגרמניה אתה צריך להסתכל על התמונות. הזמנתי מקום נהדר אמיתי, אולי הטוב ביותר בטיול האופניים שלי עד כה! ביקרתי באיזו משפחה וראיתי את כולם כאן אז זה היה נחמד.

אירופה, גרמניה

בתמונה עם כמה מעריצים!

#Tourdugermany הלילה ישנתי 11 שעות! הרגשתי שינה עם קומדיה גרמנית בטלוויזיה. בשעה 9.00 על האופניים רוח ישר על הראש, אבל היו כמה בנות שצועקות עלי כל כך הייתי בתמונה איתן. אחרי הליכה קטנה וטיפוס חוצים נהר על גשר שנראה כל כך זקן. וואו. אני שמח שהגעתי לצד השני 🙂 תפסתי מחסה עד שהגשמים עוצרים. הערב יש לי פגישה עם מנהלי הצוות שלי; אני חושב שהסיורים בדרום אירופה טובים יותר עבורי 😀

אירופה, גרמניה

נדרש כמה נעלי בית;)

#Tourdugermany הבוקר התחלתי מוקדם לבמה נחמדה עם הרבה רוח. כולל נסיעה במעבורת, שפספסתי ברגע אחד מטריד. אני שמח כשהרוח 1 רבע שעה שלה עם קצת גשם אבל היום אני מקבל 7 רגל עם הרבה גשם, כך שתוכלו לדמיין כמה מאושר זה היה 😉 אני מקווה שיש לי את הרגליים בפעם אחרת כשאני על מחזור המירוץ שלי טוב 🙂 אני אשן בבית מיוחד הלילה. מארחת זו מכנה את עצמה "סבתא אינטלקטואלית" חובה כפכפים. המיטה הייתה עשויה מעץ עבה והמטרות עשויות משיער של סוסים, זאת אתה רוצה לדעת נכון ?!

רכיבה על אופניים באמצעות ברמן

השותף הרוסי המטורף

#tourdugermany הלילה מצאתי אכסניה, ישנתי בחדר מעונות בן אדם 6 ונאלצתי לחלוק אותו עם בחור רוסי. אחרי כמה מילים אני מקבלת ממנו כף עץ אמיתית. כמתנה מבורכת. הבחור המשוגע ההוא היה הבוקר בשעה 6.00 ער לחיפוש בריכת שחייה. הבוקר עשיתי שוקת סיור מחזור נוספת ברמן לפני שהלכתי הלאה. הגברת בקבלה אמרה לי שאני צריך לנסוע לוורפסוויד. היה משהו מיוחד, משהו עם אמנות ומבנים ישנים. סוף סוף בוורפסוויד לא מצאתי יותר מאשר סופרמרקט מועדון סקס ומסעדה סינית. חשבתי שטעיתי אבל ברחוב הסמוך ראיתי 3 רכבי תיור גדולים. האנשים שיוצאים מהאוטובוס במקום בו קשישים! אולה הדבר המיוחד בוורפסוויד היה תערוכה לאמנות, לא מהסוג שלי! אז אופנתי הלאה לברמר הייבן. 95 ק"מ היום, מחר רוח 150 ק"מ ורוח 6 מלפנים. כשיש לי אפשרות לרכוב על אופניים 150km או תערוכת אמנות… אופניים בוודאות!