שנה אחת מטיילת בעולם
אסיה, קמבודיה, סין, מדינות, דנמרק, אסטוניה, אירופה, גרמניה, לאוס, לטביה, ליטא, מלזיה, מיאנמר, נורווגיה, שוודיה, תאילנד, הולנד, וייטנאם
היה חכם שמור את ההודעה המועילה הזו להמשך!

נסיעה אחת לשנה, הרגעים הכי טובים.

החודש אני נוסע במשך 12 חודשים, כמו 365 ימים! תמיד אמרתי, אני אלך לראות כמה זמן זה יהיה. לא הייתה לי מטרה להתרחק לאורך זמן. רק רציתי לטייל ואכן רוצה שארצה.

זה היה טיול התרמילאים הגדול הראשון שלי ואני יכול לומר שזה לא האחרון שלי. כשאני חושב על השנה האחרונה זה היה מטורף. לפעמים אני מגלגל את שלי פייסבוק או אינסטגרם ותראו את כל הזכרונות האלה! לפעמים לתמונה רעה עדיין היו זיכרונות מדהימים! למדתי המון על עצמי, האנשים הסובבים אותי והעולם. אף אחד לא יכול לקחת את זה ממני.

"לא כל אלה שמשוטטים הולכים לאיבוד."

בעמוד הבלוג הזה אני רוצה לשתף כמה רגעים של השנה האחרונה. ולשתף כמה ציטוטים שראיתי בטיול המסע שלי.

אני זוכר את היום הראשון שלי כמו שהיה אתמול. חברים נפרדו לשלום באמסטרדם וטסתי על בייג'ינג. ההוסטל הראשון שלי הוזמן, השאר היו פתוחים! מאותו הרגע התחלתי את שלי חשבון אינסטגרם של Gobackpackgo.

בסין התוודעתי לתרמילאים, אכסניות ומטיילים אחרים. הלכתי למועדונים, פארקי טבע ועשיתי סיורים. הרגע הכי טוב בסין היה הר הואה שאן והליכת הקרש!

אחרי שטסתי לתאילנד ראיתי המון דברים בבנגקוק בהליכה והולכים לאיבוד. לקחתי את המפה הלא מקוונת שלי והלכתי לזק להוסטל שלי. זה היה מדהים. אז אתה רואה את בנגקוק האמיתית. אכלו אוכל רחוב ופגשו אנשים. אחרי תאילנד נסעתי עם מיניבוס לבית קמבודיה. בגבול ראיתי את ההונאה הגדולה הראשונה. הונאת גבול פויפט. כשהייתי בקמבודיה ביקרתי אנגקור ואט וחגג חג המולד בפנום פן. אחרי חג המולד נסעתי אליו קו רונג האם הייתי אמור להישאר לילות 3. ביום העשירי, אחרי יום ההולדת שלי, ערב שנה חדשה ומסיבת הירח המלא עזבתי את האי. וזו הסיבה:

בקו רונג פגשתי שלושה בחורים מדהימים מניו זילנד. אמרתי להם את התוכנית שלי וייטנאם לקנות אופנוע והם גם יעשו זאת. נסענו מהו צ'י מין סיטי (סייגון) כל הדרך להאנוי. חוויה מדהימה לראות מקומות בווייטנאם ולהרגיש חופשי כציפור!

"תיירים לא יודעים לאן הם היו, מטיילים לא יודעים לאן הם הולכים."

מהאנוי הלכנו אליו האלונג ביי וסאפה. לקחנו אוטובוס מקומי מטורף של 17 שעות סאפה ללאוס. שם הוטלנו בכפר קטן. מהכפר ההוא קיבלנו את המוקדם להשיג את העיר סירת ראווה למואנג נגוי ולמחרת לנונג ח'יוו. כדי להגיע בלואנג פראבנג עשינו מרוץ. אני ושתי בנות גרמניות נגד הבחורים בניו זילנד. הם לקחו את האוטובוס, אנחנו טרמפ ל לואנג פרבנג בלאוס. הפסדנו אבל היה לנו יום נהדר! מלואנג פראבנג המשכנו הלאה לוונג וינג כשהלכנו לאבוב. וביום האחרון לקחנו יחד עם החבר'ה מניו זילנד בלון אוויר חם בוונג וינג.

בלאוס ישנם כמה לולאות אופנוע. עשיתי את לולאת האופנועים של תאח'ק ו לולאת אופנוע פקיסטית. שניהם יפים ושונים! אבל אחרי הלולאה הפאקסית אני יודע מאיפה מגיעים חד קרן.

מהלולאות נסעתי לאיי 4000. שם אני מחליט לבדוק הונאה. דון דט המפורסם הונאת כביסה באי 4000. אחרי כמה ימי רגיעה נסעתי לרכבת של 34 שעות עם מטרה. שבוע אחד של אימוני Muay תאילנדי בצ'אנג מאי. זה היה מדהים. זה קשה אבל בשבוע אחד הרגשתי שאני משתפר מהר יותר וחזק יותר.

אחרי שבוע Muay Thai החלטתי להירגע שבוע, ליהנות מאוכל הרחוב המקסים שנמצא בו צ'אנג מאי לפני שאטוס ל מיאנמר. כדי להמשיך להיות קצת פעילים עשיתי כמה אופני הרים בירידה ו bungeejump בצ'אנג מאי. איזו הרגשה לא טבעית זו. אבל התמודד עם הפחדים שלך וקפוץ! ברשימת הדלי שלי עכשיו קפיצה של מטר 200 +.

אחרי שסידרתי את שלי ויזה אלקטרונית למיאנמר לקחתי את המטוס מצ'אנג מאי למנדליי. איזו עם מקסימה ומדינה יפה היא מיאנמר. וואי! אני חושב שהזריחה עם אופניים אלקטרוניים בבאגאן הייתה החוויה הכי טובה שעברתי על מיאנמר, אך קשה לבחור בה. זה היה כל כך שונה עם תאילנד לאן בדיוק באתי!

מיאנגון במיאנמר טסתי לקואלה לומפור במלזיה. עיר בירה גדולה שהושפעה על ידי המערב. יצאתי וראיתי את השיאים אבל הייתי צריך לחזור מאוחר יותר ולשמור על משהו אחר כך. קניתי בוסטיקט לפננג. אי בחוף המזרחי של מלזיה. אני נשארתי ב ג'ורג'טאון המפורסמת מהרחוב ופירות רחוב.

מפננג לקחתי את הסירה לאי אחר בחוף המזרחי עם השם Langkawi. מלנגקווי הלכתי לגן עדן עם השם איי פרהנטיאן. מצאתי את נמו ואת שנורקל עם כרישים!

מהאיים הפרהנטיים לקחתי את האוטובוס חזרה לקואלה לומפור פגשתי את בראם. חבר מהולנד. אני מחליט לשכור דירת Airbnb בקואלה לומפור. רק בגלל דבר אחד ממש נחמד. בריכת האינסוף על הגג!

מקואלה לומפור טסתי חזרה להולנד. אחד החברים שלי החתונה שלו הייתה ואני מחליטה להפתיע אותם. רק שלושה אנשים ידעו שאני חוזר הביתה. הפתעתי תחילה את חברותיי באמסטרדם, אחר כך אמי ואחותי, הזוג הכלה וחברי. הכרטיס עלה כסף אך התגובה של כולם לא הוערכה!

אחרי החתונה הראשונה הזו נותרו לי 5 חודשים לחתונה נוספת שעולה. החלטתי ל מחזור אירופה ולנסות להגיע ליוון דרך סקנדינביה ומזרח אירופה. 10.000 ק"מ בעוד 5 חודשים הייתה התוכנית. אחרי 3000 ק"מ של סיור, מחנאות בר ואופניים גופי אמר לי לפנות לרופא. הרופא המליץ ​​להפסיק. האם זה שווה את זה? ראו את התמונות באינסטגרם שלי. אם אני משתעב שהחלום שלי נפסק? בהחלט! הייתי אומר כן כל רגע מזה!

אחרי שהרופא אמר לי לנוח עשיתי תוכנית. איך אוכל לנוח את רגלי ולראות את אירופה? ישר אחרי הטיסה מנורווגיה התקשרתי לחברתי פיטר. שבוע לאחר מכן היינו ב- a טיול דרך סקנדינביה ו טיול דרך המדינות הבלטיות. עבורי גולת הכותרת של הנסיעה בכביש הייתה Preikestolen בנורבגיה.

אחרי שחזרנו ממסע דרכים של חודש סיימנו את סוף השבוע האחרון שלנו במאסטריכט כדי לחגוג את מסיבת הרווקים של אנדרה. החתן של החתונה הקרובה. זה היה סוף שבוע מדהים עם כל החברים שלנו. אחרי סוף השבוע חיפשתי כרטיס ליוון או לספרד אבל ראיתי כרטיס נסיעה חוזר לתאילנד. אז הזמנתי! החיים זולים יותר, מזג האוויר חם יותר, למה לא! נשארתי בצ'אנג מאי כדי להתאים שוב, עשיתי שבוע נוסף של מואי תאילנדי ורכבתי על פני ההר כמה פעמים כדי לבדוק את רגלי!

אני אסיר תודה על כך שיכולתי לטייל כל כך הרבה השנה. כשיש לך חלום בראש ואתה רוצה לעשות את זה. תעשה את זה! לקבל השראה מהסיפורים והתמונות שלי? ראה ועוקב אחר חשבון האינסטגרם שלי כאן.

"בסופו של דבר אנו מצטערים רק על השינויים שלא עשינו"

קח בחשבון את זה!

"הכל בסדר בסוף, אם זה לא בסדר זה לא הסוף."