קטגוריה: גרמניה

שנה אחת מטיילת בעולם
אסיה, קמבודיה, סין, מדינות, דנמרק, אסטוניה, אירופה, גרמניה, לאוס, לטביה, ליטא, מלזיה, מיאנמר, נורווגיה, שוודיה, תאילנד, הולנד, וייטנאם

נסיעה אחת לשנה, הרגעים הכי טובים.

החודש אני נוסע במשך 12 חודשים, כמו 365 ימים! תמיד אמרתי, אני אלך לראות כמה זמן זה יהיה. לא הייתה לי מטרה להתרחק לאורך זמן. רק רציתי לטייל ואכן רוצה שארצה.

זה היה טיול התרמילאים הגדול הראשון שלי ואני יכול לומר שזה לא האחרון שלי. כשאני חושב על השנה האחרונה זה היה מטורף. לפעמים אני מגלגל את שלי פייסבוק או אינסטגרם ותראו את כל הזכרונות האלה! לפעמים לתמונה רעה עדיין היו זיכרונות מדהימים! למדתי המון על עצמי, האנשים הסובבים אותי והעולם. אף אחד לא יכול לקחת את זה ממני.

טור דו אירופה
מדינות, דנמרק, אירופה, גרמניה, הולנד

שבוע ראשון #TourduEurope

בשבוע אחד #TourduEurope: רוח גבית הביאה אותי מהולנד לקופנהגן

ביום הראשון הייתה לי חברה של חבר שלי ריק. הוא נסע איתי בשעות הראשונות עד אפלדורן. הוא רצה לנסות את האופניים שלי אז נתתי לו את האופניים שלי ממש לפני אפלדורן. יש חלק נחמד בעלייה 😉

בשאר היום עד באד בנהיים טיילתי בקצב רגיל. הכביש לא היה הררי ולכן הגעתי אליו קצת יותר 6 שעות. בסך הכל רכבתי על אופניים 140km להוסטל שלי. בערב שלפני ישנתי רק 4 שעות, אז כשהגעתי הלכתי לישון, לסופר ושוב לישון מחדש לטעינת שינה!

סרטון הטיה מיניאטורי מהיר קדימה iMovie
מדינות, אירופה, גרמניה

למד כמה דברים חדשים, אפקט מיניאטורי.

אני ממש רוצה לצלם תמונות וסרטונים. היום יצרתי סרטון קצרצר אמיתי. אני רוצה לבדוק עם אפקט המיניאטור (מהיר קדימה) ב- iMovie. את הסרטון הזה עשיתי בקיץ שעבר בברלין בהאופטבאנהוף.

טורדגרמני

מחזור מאמסטרדם לברלין וחזרה

Finaly סיים את הסרט הקצר שלי! בקיץ הזה אופנתי על אמסטרדם לברלין וחזרתי דרך המבורג וברמן. הכנתי את הסרטון הזה מהטיול. (אמסטרדם - ברלין) אני מקווה שתיהנו מהסרטון ואולי תוכלו לקבל השראה לעשות זאת בעצמכם. לא תכננתי את הטיול שלי, פשוט הזמנתי את החדרים שלי באמצעות Airbnb. (קבל קוד שובר Airbnb של 40 $ לחץ כאן) בסכמות 16 בסך הכל אופנתי על 2200 ק"מ עם שלב אחרון משוולה דרך האפסודידק לאמסטרדם.

Thnx לתמיכה!

#Tourdugermany אתמול קיבלתי יחס טוב באמת בהוסטל הזה, קבב, גלידה, בירה וסרט. אני אוהב את זה! הבוקר בשעה 7.00 התחלתי כי זו תהיה במה גדולה. ליד שוקית אייסל מעל פריסלנד Afsluitdijk חזרה אמסטרדם. סך הכל של ימינו היה 227km השלב הגדול ביותר בסיבוב ההופעות הזה.

כולם תודה על התגובות וההערות! לחיים בינתיים וליהנות לילה טוב! 🙂

מדינות, אירופה, גרמניה

התעוררתי עם מזג אוויר יפה ...

#Tourdugermany הבוקר אני מתעורר עם מזג אוויר נחמד אמיתי אבל רכבתי עם $% ^ & * (מזג אוויר. או לא בסטייפורסט יורד גשם של חתולים וכלבים! אבל אני בר מזל היום כי לשים קצת פוני בבקבוק שלי אז בקיץ נמצא איתי! עכשיו אני בבית הקפה הביתי הכי נחמד של זווולה. אנחנו חוגגים שיש תלות בניייקרק! מחר במה גדולה חזרה אמסטרדם!

חזרה בהולנד :)

אתמול אכלתי את עצמי חולה על מתוקי קוקה קולה. היום אופנתי שוב להולנד עם קצת גשם. אם מישהו זקוק למיטה וארוחת בוקר בסביבת בורגר בגרמניה אתה צריך להסתכל על התמונות. הזמנתי מקום נהדר אמיתי, אולי הטוב ביותר בטיול האופניים שלי עד כה! ביקרתי באיזו משפחה וראיתי את כולם כאן אז זה היה נחמד.