negara, Eropah, Italy

Bagaimana bercanda dengan beberapa penunggang basikal

Kemas kini #tourdupisa: Hari ini orang Inggeris pergi ke 6.00 pagi ini jadi saya berpaling dan tidur lagi. Di 8.00 saya bermula pada ritme pagi saya sendiri. Dapatkan beg saya yang dibungkus, lihat dan dapatkan barangan di pasar raya. Selepas 500 meter BAM! terdapat pendakian yang besar, km 7 tetapi saya tahu itu adalah gunung besar yang terakhir ๐Ÿ™‚ Apabila saya berada di bahagian bawah, saya melihat dua orang pelumba Itali dan matahari saya rasa. Kedua-dua basikal paling mahal yang pernah saya lihat setakat ini. Peminat Real Pinarello. Jadi selepas lima minit orang-orang yang mereka lihat saya menunggang mudah di belakang mereka penuh dengan basikal "normal" dan tempo naik. Bukit, bukit ke bawah bandar di luar bandar, gelas kedai-kedai membantu mereka melihat di belakang mereka; saya masih di sana, dan tidak menyerah ๐Ÿ™‚ Selepas 12km kaki saya di mana membunuh dan mengambil manis dari wajah saya. Biked berhampiran lelaki ini dan berkata: Grazie !! Dan berpaling terus di pasar raya pertama.

Esok tahap terakhir!

Minum bir "beberapa"

Kemas kini #tourdupisa: Semalam saya bertemu dengan orang Inggeris di asrama, pergi ke bandar dengan mereka dan minum "beberapa" bir dengan mereka. Di 2.30 kami tiba di asrama. Hari ini dengan mabuk sedikit pada basikal lagi. Saya fikir di pinggir pantai ia tidak begitu berbukit, tetapi sial! Kesilapan yang besar, 15km mendaki tetapi juga bukit nyata yang bagus Giro d'Italia parcours. Salah satu daripada tiga orang Inggeris telah melatih kereta api hari ini kerana bukit-bukit yang curam. Besok mendaki besar yang terakhir, kini pizza dan bir!

Tahap keras, bukit curam

Kemas kini #tourdupisa: Semalam saya makan di Chinatown, pertama sebilangan mi dengan ikan atau apa yang kelihatan seperti ikan dan empat gulungan bunga. Saya terlepas beberapa daging sebenar dan memerintahkan beberapa ayam atau masa lain sesuatu yang kelihatan seperti ayam. Mungkin sedikit jahat untuk rakan-rakan bilik (asrama) saya tetapi saya tidur dengan baik. Anda sedang bercuti apabila anda melupakan hari waktu dan lain-lain jadi saya bercuti sekarang. Saya terlupa bahawa saya perlu pergi hari ini, jadi saya makan beg saya dan meninggalkan Milano ๐Ÿ™‚ Dalam perjalanan ke Genua, saya akan menulis sesuatu yang bagus di sini tetapi saya tidak mempunyai banyak tenaga yang tersisa: 165 km hari ini, 15km naik, asrama di paras laut penuh sehingga saya terpaksa memanjat 3km lain dengan kecuraman 10%. Mett beberapa orang Inggeris hari ini yang bagus. Dan untuk wanita saya membuat gambar dari keldai Itali yang paling baik yang saya dapati. Ciao!

Sightseeing Milano
negara, Eropah, Italy

Kemas kini #tourdupisa: Saya tiba di THE pizza dunia di dunia jadi semalam saya makan Doner ๐Ÿ˜€ Selepas sarapan pagi pagi ini saya menonton program TV Belanda mengenai lawatan Perancis. Suka! Dan apabila sudah selesai, saya membuat lawatan bersiar-siar di Milano. Saya berjaya dalam Navigli, sudah sampai kubah, dan telah melihat beberapa dataran dan bangunan besar. Selepas berjalan kaki, saya meletakkan kaki saya beberapa rehat di taman di fontain, dengan muzik jalanan dan ais krim. Saya fikir malam ini saya akan kembali ke Il Navigli untuk beberapa minuman dan makan malam. Saya mendapat sambutan ulang tahun yang bagus untuk Jorik, jadi saya berharap saiz yang betul

Berbasikal ke Milano

Saya di Milano Itali!

Kemas kini #tourdupisa: Pagi ini, Marlies mengucapkan selamat tinggal supaya sangat bagus, untuk 80 km ke Milan. Saya tidak pergi awal kerana saya tidak dapat memeriksa antara 15.00 dan 19.00 dan mahu melihat Milano juga. Jalan itu bukannya spacial hari ini, di sempadan dengan Itali lelaki itu menghantar saya palung dengan sedikit gelombang. Tetapi tanpa had 500 mtr merentasi sempadan saya dihentikan oleh anggota polis yang lain kerana saya mengayuh apabila lampu merah. Tetapi dengan al banyak "mi scusi" bagaimana anda pernah mengatakan bahawa saya boleh pergi lebih jauh. Bahagian paling sukar dari peringkat ini adalah pada permulaan sehingga saya membuat keseronokan di tengah dan akhir panggung. Pemilik tuan rumah menjelaskan kepada saya beberapa perkara mengenai Milano dan pengangkutan awam. Untuk 4.50 euro anda boleh melakukan perjalanan jam 24 melalui seluruh bandar. Saya pergi terus ke Stadium Milan dan Inter untuk lawatan. Di belakang saya mendapati dua telefon bimbit. Daripada apa-apa yang melihat dua biarawati berlari mereka bertanya kepada saya jika saya telah menemui telefon. Ya saya buat! Ive telah diberkati dua kali supaya tidak ada yang dapat salah lagi

Perayaan Longlake Lugano
negara, Eropah, Switzerland

Kemas kini #tourdupisa: Malam tadi saya melawat festival dengan beberapa orang dari asrama. Artis yang bagus dengan muzik secara langsung di Perayaan Longlake Lugano. Seorang lelaki membuat beberapa gelung dan membuat nombornya pada aliran. Selamat menonton! Pagi ini tidur sekali lagi untuk 11.00. Hari ini satu lagi hari sejuk di taman esok saya akan tiba di Milano! Selepas Milano saya akan pergi ke Genua. Sekarang saya berada di Mac Donalds untuk menonton supermountainstage di Tour de France ๐Ÿ™‚

FYI; Kasut $ 8 untuk berjalan kaki 20km tidak baik.

Tasik Lugano
negara, Eropah, Switzerland

Berjalan menuruni bukit di Lugano

Kemas kini #tourdupisa: Hari ini saya merancang untuk melakukan perkara yang mudah. Tidur hingga 11.00 selepas berjalan dengan pisang dan sandwic ke seberang tasik menangkap kereta api menanjak. Saya Berjalan berehat di bawah bukit ke Lugano, melihat banyak tangga dan jalan yang berbeza tetapi itulah yang berjalan dengan baik. (lebih baik lagi jika saya mempunyai sepeda gunung!) Melihat banyak cicak, dan saya telah membayar untuk satu pemotretan Selepas itu saya menetapkan rekod dunia "gelongsor langkan" Selepas berjalan saya menggunakan beg saya sebagai bantal dan tidur benar-benar bagus . Pada waktu petang menonton jejak masa lawatan. Ia adalah hari rehat yang sempurna!