Kategori: Switzerland

Perayaan Longlake Lugano
negara, Eropah, Switzerland

Kemas kini #tourdupisa: Malam tadi saya melawat festival dengan beberapa orang dari asrama. Artis yang bagus dengan muzik secara langsung di Perayaan Longlake Lugano. Seorang lelaki membuat beberapa gelung dan membuat nombornya pada aliran. Selamat menonton! Pagi ini tidur sekali lagi untuk 11.00. Hari ini satu lagi hari sejuk di taman esok saya akan tiba di Milano! Selepas Milano saya akan pergi ke Genua. Sekarang saya berada di Mac Donalds untuk menonton supermountainstage di Tour de France 🙂

FYI; Kasut $ 8 untuk berjalan kaki 20km tidak baik.

Tasik Lugano

Berjalan menuruni bukit di Lugano

Kemas kini #tourdupisa: Hari ini saya merancang untuk melakukan perkara yang mudah. Tidur hingga 11.00 selepas berjalan dengan pisang dan sandwic ke seberang tasik menangkap kereta api menanjak. Saya Berjalan berehat di bawah bukit ke Lugano, melihat banyak tangga dan jalan yang berbeza tetapi itulah yang berjalan dengan baik. (lebih baik lagi jika saya mempunyai sepeda gunung!) Melihat banyak cicak, dan saya telah membayar untuk satu pemotretan Selepas itu saya menetapkan rekod dunia "gelongsor langkan" Selepas berjalan saya menggunakan beg saya sebagai bantal dan tidur benar-benar bagus . Pada waktu petang menonton jejak masa lawatan. Ia adalah hari rehat yang sempurna!

Berbasikal di Lugano
negara, Eropah, Switzerland

Lugano, wauw tasik yang bagus!

Kemas kini #tourdupisa: Hari ini saya mempunyai perjalanan yang mudah, 15 km secara total 🙂 Tetapi tahap ini mempunyai bahagian paling curam dalam lawatan du Pisa, 18%! Hanya meter 200 tetapi ia adalah bahagian yang sukar. Nu im checked in the Montemarina Hostel di Lugano. Berenang, pergi ke pasar raya dan dapatkan tempat yang bagus di taman untuk makan dan menonton orang. Sentiasa baik! Selepas itu saya berjalan dengan jemaraku berkilat ke jalan membeli-belah utama di Logano. Apa yang perlu saya lakukan, menyewa waterbike atau dengan keretapi menanjak dan berjalan ke bawah. Buat masa ini ke asrama saya akan beli tiket ke bukit 🙂

St Gotthard Pass Berbasikal
negara, Eropah, Switzerland

Berbasikal di St. Gotthard Pass…. Wauw!

Kemas kini #tourdupisa: hari kejutan ... Juga malam ini saya tidur sangat baik di Hostel saya di Andermatt. Makan beg saya dan dalam perjalanan ke pasar raya Coop untuk beberapa barangan. Pisang, Roti, Sweety's. Saya memilih gel tenaga saya dari beg besar saya ke dalam beg makanan kecil saya. Saya tidak tahu jika pagi atau apa-apa tetapi pendakian terus membunuh kaki saya. Pada permulaan saya melihat tanda 9 km dengan 630mtr. Auw! pendakian% 7 lain. Di tengah-tengah pendakian saya mendapati ritme itu begitu bagus. Tetapi 2km sebelum bahagian atas ada en batu batu jalan. Membunuh kaki saya pada masa lain. Di bahagian atas te st Gotthard Pass saya tolong berehat seketika supaya saya dapat dalam keadaan yang baik menuruni bukit. Di jalan raya berjalan beberapa lembu dengan loceng, Swiss nyata! Jalan-jalan tanpa laluan tambahan dan maksimum 68 km / j menurun. Downhill thats nice! Tetapi pengurus tur du pisa mempunyai sesuatu yang tidak saya harapkan. Satu lagi mendaki! 6 km dengan kecurian 5.5. Pada mulanya begitu curam yang anda boleh mendengar saya menjerit untuk ibu saya rasa. Semalam saya mendapati dan menempah tempat perkhemahan ware saya akan pergi tetapi itu di belakang bukit yang curam. Kaki saya dibunuh kali 3 hari ini jadi saya mengayuh ke sekitar bukit dan mendapati perkhemahan. Dalam perjalanan saya memikirkan beberapa perkara di mana saya boleh membandingkan tahap ini dengan; Saya fikir buruh dengan kembar.

Basikal ke Andermatt

Tonton pelancongan di pergunungan

Kemas kini #tourdupisa: Hari ini saya tidur hingga 11 o jam, benar-benar bagus apabila anda mengayuh lubang minggu dan keluar dari katil sebelum jam 8.00. Saya telah ke pasar raya untuk sarapan pagi dan makan tengah hari yang baik. Saya makan ini di puncak gunung di sini pada 3000 mtr sementara saya melihat banyak orang Jepun dengan penunggang bodywarmers, topi dan kamera BIG. Pada waktu petang saya menonton Tour Perancis selesai di iPad saya dengan pandangan yang paling baik yang pernah saya lakukan.

Basikal ke Andermatt
negara, Eropah, Switzerland

Di atas bumbung tourdupisa itu

Hari ini ia mendaki 12 keras dengan purata purata curam 8.8 untuk Andermatt. Saya cuba melihat fokus dari Lnace Armstrong dan apabila saya mempunyai angin dari belakang saya menggunakan taktik telinga dari Marco Pantani untuk mendapatkan bukit. Sedikit kiri ke sofa merah yang anda lihat sebuah rumah kayu yang asrama saya selama dua hari. Pada hari Isnin saya akan basikal ke puncak lawatan du Pisa. Tetapi sekarang, saya akan berehat dan menikmati pemandangan.

Basikal Swiss

BINGO, kaki saya meletup

Kemas kini #tourdupisa: matlamat hari ini Altdorf. Saya mula perlahan kerana terdapat beberapa gunung yang sebenar dalam tahap ini. Kelab-kelab itu bermula selepas gambar dengan ibu jari di tasik 😉 Hingga Altdorf agak sukar kerana pendakian tetapi saya fikir saya dapat mendaki sedikit lebih jauh ke Andermatt. Saya menggunakan GPS saya untuk memeriksa berapa lama pendakian memerlukan $% ^ & * (dan memainkannya Maarten Ducrot BINGO dalam kehidupan sebenar: "dengan tong saya di jalan raya", Dapatkan orang ini untuk iklan biliknya membawa dia oksigen, Dari atas ke tunda yang rosak, Malam ini mereka boleh menyapu bilik dengan lelaki itu.

Pada masa itu BINGO!

Saya semua telah mencapai Wassen jadi bagus. Tommorow mendaki 12km ke Andermatt. Saya telah memesan sebuah asrama selama dua hari supaya saya dapat menikmati pemandangan dan rantau yang bagus. Saya tidak mempunyai kata-kata yang lebih banyak gambar sahaja.