Tour du Europe
negara, Denmark, Eropah, Jerman, Belanda
Menjadi pintar menyimpan jawatan ini untuk kemudian!

Minggu satu #TourduEurope

Dalam satu minggu #TourduEurope: tailwind membawa saya dari Belanda ke Copenhagen

Pada hari pertama saya mempunyai syarikat rakan saya Rick. Dia bersepah beberapa jam pertama dengan saya hingga Apeldoorn. Dia mahu mencuba motosikal saya jadi saya memberikan basikal saya sebelum Apeldoorn. Terdapat bahagian yang bagus di atas bukit

Selebihnya seharian hingga Bad Bentheim saya bersepah dengan kadar yang normal. Jalan itu tidak berbukit jadi saya membuatnya lebih kurang jam 6. Secara keseluruhannya, saya menginjak 140km ke asrama saya. Malam sebelum saya tidur hanya jam 4 jadi apabila saya tiba saya pergi tidur, ke pasar raya dan tidur sekali lagi untuk memuat semula tidur!

Berbasikal percutian Eropah

Hari kedua #TourduEurope

Asrama menyediakan sarapan pagi yang besar sehingga saya makan banyak yang saya tahu yang baik apabila anda berpusing yang banyak jam. Cuba makan dengan baik dan banyak yang anda boleh. Hari ini saya buat ke Bremen. Dengan tailwind yang bagus, saya bersepah 175km. Saya bercinta dengan pelayaran berbasikal saya semula 😀

Berbasikal sarapan Holiday

Hari ketiga #TourduEurope

Di asrama di Bremen saya berjumpa dengan George. Seorang lelaki Australia berusia 69 tahun. Dia membeli basikal sewa di Amsterdam dan berbasikal di Belanda dan Jerman mencari kawan yang dibuatnya di 1979. Capaiannya pada basikal masih 85km! Unfurtunatly asrama seterusnya adalah 95km sehingga saya memutuskan untuk membantunya. Saya menunggang jalan lubang di hadapannya ke asrama. Sebelum saya berbasikal ke asrama saya, kami minum kopi dan memakan kek jerman untuk mendapatkan tenaga tambahan. Di Hamburg dua rakan dari TourduGermany di 2014 terkejut! Mereka datang ke asrama saya, mengambil saya dan membawa saya keluar untuk makan malam! 🙂

Tour du Europe

Hari keempat #TourduEurope

Hari ini bermula dengan beberapa hujan tetapi saya tidak dapat mengadu. Selebihnya minggu saya mempunyai cuaca hebat. Banyak tailwind dan kebanyakan masa matahari dan awan. Saya membuatnya pada hari ke Kiel (92km) dan tiba pada awal petang. Adakah powernap, membeli makanan dan menyiapkan diri untuk dua peringkat besar.

TourduEurope

Lima hari #TourduEurope

Asrama ini mempunyai sarapan pagi yang bermula di 7 pada waktu pagi. Jadi saya makan banyak dan berada di basikal saya di 8.00am. Selepas 147 km saya sampai ke Haderslev di Denmark! Di sini saya menggunakan tenda saya pada kali pertama. Pada waktu malam ia mulai hujan dan saya sedikit bimbang. Tetapi saya mempunyai malam yang kering!

Pembungkusan percutian berbasikal

Hari enam #TourduEurope

Ia tidak dapat keluar dari katil saya, ia sangat bagus. Jadi saya memutuskan untuk tinggal satu jam lagi. Selepas itu khemah saya kering dan saya sudah bersedia untuk pergi. Selepas hentian saya di pasar raya untuk sarapan biasa, saya menghalakan 7 jam ke Nyborg di mana saya berkhemah sekali lagi!

TourduEurope Denmark

Hari tujuh Copenhagen!

Pelumba yang tiada henti-henti kini keras di jambatan terpanjang di Eropah antara Nyborg dan Korsor. Jadi saya terpaksa mengambil kereta api. Untuk menjimatkan masa dan mengelakkan cuaca buruk, saya mengambil perhentian kedua di Slagelse. Dari sini ia adalah 108km ke asrama saya di Copenhagen! Saya memeriksa masuk kantong saya, melihat peringkat menakjubkan Giro dengan Belanda Steven Kruijswijk dan melakukan lawatan bandar cepat dengan basikal kepada putri duyung kecil dan kembali!

TourduEurope Copenhagen

Buat masa ini saya tinggal di sini malam-malam 3 untuk berehat dan melihat Copenhagen. Isikan tangki untuk perjalanan saya ke Stockholm!