Halong Bay Boattour
Asia, negara, Vietnam
Menjadi pintar menyimpan jawatan ini untuk kemudian!

Halong bay boattour

Tiga hari dua malam boattour di Halong Bay Vietnam

Tiga hari yang lalu, kami mempunyai kapal bot yang mengagumkan di atas air Halong Bay di Vietnam. Hari pertama kami dijemput di hotel kami di 8.00 dan selepas jam empat jam kami makan tengah hari di atas bot. Makanan keseluruhan perjalanan adalah sempurna! Kami pergi ke pulau-pulau pertama di Halong Bay. Dengan perasaan yang baik untuk imaginasi anda dapat melihat banyak haiwan di batu di pulau-pulau.

Video mengenai Halong Bay boattour

Sung sot gua Halong Bay

Kami berhenti di gua sot sung di Teluk Halong dan melawat gua itu. Selepas gua melangkah ke sudut pandangan di pulau lain. Ia adalah berkabut kecil tetapi masih pandangan yang baik! Jika anda mahu anda boleh berenang di pantai. Selepas kami meninggalkan pulau, kami pergi berkayak di Teluk Halong. Salah satu tempat paling indah yang pernah saya kayakkan.

Halong Bay Boattour Cruise

Bir percuma

Kami pergi ke bot besar sekali lagi untuk makan malam. Selepas makan malam terdapat tiga jam bir percuma dan karaoke, kombinasi sempurna 🙂 Selepas tiga jam kami bermain beberapa kad dan pergi tidur. Keesokan harinya kami bangun di 7.15 untuk sarapan di 7.30. Apabila cuaca baik, panduan akan membuat anda bangun untuk melihat matahari terbit di Teluk Halong. Bagi kami ia menjadi berkabus.

Pearlfarm Halong Bay dan berbasikal

Pada hari kedua selepas sarapan kami pergi ke ladang mutiara. Senang melihat bagaimana mereka membuat mutiara. Jika anda mahukan anda boleh membeli mutiara di sana. Selepas itu kami mengambil kitaran di pulau itu dan berkayuh ke kampung. Senang melihat bagaimana rakyat berkumpul di pulau itu.

Teluk Halong Pearlsfarm

Pulau Monyet di Halong Bay

Pada sebelah petang bot itu membawa kita ke Pulau Monyet di Teluk Halong. Kami melihat banyak monyet di pantai. Mereka gila apabila melihat pisang. Kita boleh membuat beberapa gambar bagus. Selepas itu kami pergi ke pantai lain di Pulau Monyet. Terdapat beberapa sudut pandangan yang bagus di laluan ke banglo pantai.

Pulau Monyet Halong Bay

Selepas Pulau Monyet bot yang diambil adalah pelabuhan di mana kami tinggal di banglo kami. (sesetengah orang kumpulan telah menempah sebuah hotel bukannya orang bungelow) Makan malam yang menyenangkan dan minum beberapa bir di bar di bandar. Dengan mabuk "sedikit" kami dijemput oleh bot untuk kembali ke pelabuhan, bas sedang menunggu untuk membawa kami kembali ke Hanoi.

Kami pergi bersama APTtravel. Harga keseluruhan perjalanan adalah $ 125 termasuk makanan tiga jam bir percuma dan beberapa minuman lain dengan sarapan pagi. (sisa minuman yang anda perlu bayar) Anda boleh membawa minuman anda sendiri tetapi anda tidak boleh meminumnya di kawasan umum bot.