קטגוריה: סין

שיאן להר הואה שאן

שיאן להר וקרש ההליכה של הואה

נקרא מסלול טיולים מסוכן ביותר בעולם

בימים האחרונים אני מבלה בשני בחורים שוודים הר הואה שאן ליד שיאן. לקחנו את הרכבת מוקדם והלכנו במעלה ההר לפסגת המערב. באותה נקודה הזמנו אכסניה לביקור במערב הפסגה האמיתי. ההוסטל היה קשה לישון מיטות קרות מאוד וקשות. ב- 4.30 טיפסנו דרך הפסגה המרכזית לפסגה המזרחית כדי לראות את הזריחה. היה מעונן ולכן השקיעה הייתה כל כך יפה כפי שקיווינו. אבל אחרי השקיעה ניסינו את טיילת קרש. זו חוויה מדהימה! ללכת על קרש בלי שום דבר מתחת. עשינו את כל הסיבוב כדי לראות את הפסגות האחרות. עכשיו נמאס לנו אלפי מדרגות המדרגות ומוכנים לתפוס בירה ראויה באכסניה!

הליכה וסייר שיאן

אחרי שבוע של סיורים ותיור אתמול זה היה יום להרגע. הלכתי עם השותפים שלי לחדר לרכבת כרטיס ואכלתי כמה אוכל רחוב חדש שהלך דרך שיאן לראות את שוק הציפורים. לארוחת הצהריים ניסינו עוד מסעדה מקומית. אני אוהב את הכופתאות! מייק למד אותי כמה מילים סיניות אז עכשיו אוכל להזמין בירות לספור קצת ולהגיד יופי. זה תמיד טוב לדעת 😉 היום ישן עד 11.00 כך שזה נחמד אני חושב שהייתי צריך קצת שינה.

הסינית קשה מאוד בגלל הבדלי הטון.

אם אתה רוצה כמות ממנו אתה צריך לשים את זה מאחורי זה.

טיפ: Wifi בחינם בסין

כשאתה זקוק ל wifi פשוט נסה כמה רשתות תוכל למצוא ולהשתמש בסיסמה: 88888888 שמונה הוא מספר מזל בסין. הרשת השנייה שלי עבדה ישירות

ראו את לוחמי הטרקוטה ליד שיאן

בגלל הבירות אתמול בלילה הבוקר היו לי כמה לוחמי טרקוטה בראשי שפגעו בראשי אז הייתי צריך להחזיר אותם 😉 משיאן לקחנו את הרכבת התחתית והאוטובוס כדי להגיע לשם. מדהים לראות כמה מהם יש וכולם עם בגדים ופנים שונים. בחזרה בשיאן אכלנו במסעדה מקומית. 35 rmb אדם, ניסה אוכל רחוב, פירות ולקח טוק טוק חשמלי להוסטל.

מחזור על קיר העיר שיאן

רכיבה על אופניים על קיר העיר שיאן

אחרי שהגעתי פשוט נרגעתי ופגשתי שלושה חברים חדשים לטיולים מגרמניה, אוסטרליה ובריטניה. אופנו על קיר העיר של שיאן. זה משהו תיירותי, אך בהכרח, עליך לעשות כשאתה שיאן. אחרי שהתאבנו מאופניים אכלנו ארוחת צהריים. ניסינו הרבה אוכל רחוב (אפילו כף עוף) ואת המנה המפורסמת (yángróu páomó) באזור המוסלמי. זה מרק כבש עם לחם ואטריות. בערב אכלנו במסעדה מקומית, שתינו כמה בירות ובקבוק באיג'יו! (Ricewine נחמד).

תחנת הרכבת שיאן להוסטל הווריורס בקסיאן

אתה יכול לתפוס מונית (15 / 20rmb), לקחת אוטובוס 103 (1 rmb), לנסוע עם הרכבת התחתית (2 rmb) או לבקש מאיש על אופנוע (15 rmb) שיביא אותך להוסטל הנוער של הווריורס. האפשרות האחרונה הייתה נחמדה!

הוסטל הנוער של הווריורס הוא אכסניה טובה ונקייה עם מיטות נוחות. אני אוהב את המקום!

כשאתה נוסע במונית, שאל את מד המסים. כשאתה לוקח את האופנוע משא ומתן לפני. כאשר העיר תפוסה הימנעו מהתנועה וקחו את הרכבת התחתית 🙂

העיר האסורה בייג'ינג

היום הייתה העיר האסורה פתוחה! איזה בניין גדול הוא אחד השיאים של בייג'ינג. אחרי העיר האסורה נמצא פארק ג'ינגשאן עם נוף יפה לעיר האסורה ושאר בייג'ינג. בפארק ג'ינגשאן מתאמנים זקנים ומבלים יחד. אחרי ארוחת צהריים של מזון מהיר עם מגאן תפסתי את הרכבת בשעה 16.30 עד שיאן. 12 שעות מנוחה 🙂 הדבר היחיד הוא שהרכבת שלי הגיעה 6.30 בבוקר. בתחנת הרכבת לקחתי מונית לאופנוע להוסטל הראשון שלי בסכום של 5. הוסטל הבינלאומי של Warriors.

העיר האסורה וכיכר טיאנאנמן

שוק הלילה בייג'ינג

אחרי שחבריי הצרפתים נעלמו מצאתי בחור הולנדי ובחורה אמריקאית להסתובב. בסופו של דבר נגמר ב- MC דונלדס ב- 2.30 זה היה שווה את זה 🙂 היום נסעתי לעיר האסורה, אבל היא הייתה סגורה! נסה את זה מחר שוב. אחרי הכישלון הלכתי לשוק הלילה לאכול "משהו" מוזר. ניסיתי קבב סיני רגיל ואת העקרב. זה היה נחמד, כמו אם אוכלים צ'יקנסקין פריך. בערב אכלתי בהוסטל יחד עם שתי בנות המבורגר גדול רגיל עם צ'יפס.