קטגוריה: נורווגיה

שנה אחת מטיילת בעולם
אסיה, קמבודיה, סין, מדינות, דנמרק, אסטוניה, אירופה, גרמניה, לאוס, לטביה, ליטא, מלזיה, מיאנמר, נורווגיה, שוודיה, תאילנד, הולנד, וייטנאם

נסיעה אחת לשנה, הרגעים הכי טובים.

החודש אני נוסע במשך 12 חודשים, כמו 365 ימים! תמיד אמרתי, אני אלך לראות כמה זמן זה יהיה. לא הייתה לי מטרה להתרחק לאורך זמן. רק רציתי לטייל ואכן רוצה שארצה.

זה היה טיול התרמילאים הגדול הראשון שלי ואני יכול לומר שזה לא האחרון שלי. כשאני חושב על השנה האחרונה זה היה מטורף. לפעמים אני מגלגל את שלי פייסבוק או אינסטגרם ותראו את כל הזכרונות האלה! לפעמים לתמונה רעה עדיין היו זיכרונות מדהימים! למדתי המון על עצמי, האנשים הסובבים אותי והעולם. אף אחד לא יכול לקחת את זה ממני.

Preikestolen

כיצד לבקר ב- Preikestolen בנורבגיה

אחד השיאים בסיור החוצה דרך סקינבניה היה ה- Preikestolen. סלע ענק התלוי מעל פיורד. כשאתה מסתכל מעבר לקצה אתה יכול להסתכל מטר 600 למטה! שמות אחרים עבור Preikestolen יש לו דוכן המטיף or סלע הדוכן.

מדינות, אירופה, נורווגיה, שוודיה

טיול כביש סקנדינביה וטיולי בר

בקיץ האחרון נסעתי לנורבגיה באופניים, נפצעתי והחלטתי לעשות טיול Road סקנדינביה, המדינות הבלטיות ופולין. חבר ואני לקחנו את המכונית נסענו במהירות לנורווגיה שם התחנות הראשונות בהן הפיורדים והטבע היפים!
Legevakta Trondheim

"הרפתקה" חדשה

ביום המנוחה האחרון בטרונדהיים הרגשתי משהו בירך השמאלית. זה הרגיש כמו שריר מתוח שחשבתי שאחרי החימום הוא יהיה בסדר. אבל כשחזרתי על אופניים, הכאבים החמירו עוד יותר. הייתי צריך לחזור לדירה למנוחה נוספת.

רכיבה על אופניים באוסלו טרונדהיים נורבגיה

רכיבה על אופניים בנורבגיה

ראית את התמונה למעלה מימין ?! השבוע אופנתי מאוסלו לטרונדהיים. זה היה מטורף קשה אבל יפה, גליל בנורבגיה כמו שציפיתי! היה קר סוער, שמש וחם. כל מה שאתה יכול לחשוב על אופניים בנורבגיה היה בימים אלה.

רכיבה על אופניים באוסלו טרונדהיים

רכיבה על אופניים מאוסלו לטורנדהיים

אולה! אחרי שני אוכלים טובים, סיורי שינה באוסלו אני בדרך לטרונדהיים.

רכיבה על אופניים בשטוקהולם אולסו
מדינות, אירופה, נורווגיה, שוודיה

רכיבה על אופניים משטוקהולם לאוסלו

בשבוע שעבר אופנתי משטוקהולם בשבדיה לאוסלו בנורבגיה. זה היה השבוע הכי יפה עד כה. הרבה טבע. נופים שונים וכמה מסלולים לא סלולים מטורפים.

בשטוקהולם הייתה לי דירה נהדרת בה אוכל להכין ארוחות. אז בערב לפני שהלכתי שוב לרכוב על אופניים אכלתי הרבה אוכל. בישל כמה ביצים לימים הבאים ועשה מכולת לארוחת הצהריים והסעדה למחרת. בסקנדינביה זה מחנה פראי בקול רם אז תמיד היו מוכנים.