מדינות, אירופה, נורווגיה, שוודיה
היה חכם שמור את ההודעה המועילה הזו להמשך!

טיול כביש סקנדינביה וטיולי בר

בקיץ האחרון נסעתי לנורבגיה באופניים, נפצעתי והחלטתי לעשות טיול Road סקנדינביה, המדינות הבלטיות ופולין. חבר ואני לקחנו את המכונית נסענו במהירות לנורווגיה שם התחנות הראשונות בהן הפיורדים והטבע היפים!

מסלול טיול כביש סקנדינבי

התחלנו בהולנד ונסענו דרך גרמניה, דנמרק ושוודיה לנורווגיה. שם באמת התחיל. הטבע היפהפה, מחנות בר, מדורות ופיורדים. למטה תוכלו לראות כמה תמונות נוף של סקנדינביה שצילמנו.

קמפינג בר בסקנדינביה

היו לנו שלושה אוהלים איתנו. שתיים קטנות אוהלים קופצים לקמפינג לילה אחד ואוהל גדול יותר לקמפינג לטווח ארוך יותר. בנורבגיה, פינלנד שבדיה מצאנו כמה נקודות מחנה פראיות מדהימות. במדינות אלה זה בקול רם למחנה פראי אבל יש להם כמה כללים. בדוק את הקישור הזה ביותר חוקי מחנה פראי חשובים בסקנדינביה.

תצלומים של סקנדינביה עם צורות ברים

בנזין בסקנדינביה

הבנזין בסקנדינביה אינו זול אבל אתה יכול לחסוך קצת כסף עם מיכל במקומות שבהם הוא זול יותר. שוודיה זולה יותר מנורווגיה והמדינות הבלטיות הן הזולות מכולן.

מחנאות בר במעגל האומנות של פינלנד

מעבורות בנורבגיה

בדרכנו לנורווגיה היו לנו כמה כבישי אגרה ומעבורות. היקרה ביותר הייתה המעבורת מדנמרק לשוודיה (מעבורת הלסינגור להלסינגבורג). זה היה 54 אירו לשני אנשים ומכונית. שאר המעבורות בנורבגיה לא היו יקרות וגם קלות איתן.

Preikestolen

היעד העיקרי שלנו בנורבגיה היה ה- Preikestolen. אתה יכול לטייל (כשעתיים) לפסגה ולהשקף בנוף מדהים מעל הפיורדים. כשאתה מסתכל מעבר לקצה המצוק אתה יכול להסתכל מטר 600 למטה! קראו כאן כיצד לבקר ב- Preikestolen.

תמונות של ה- Preikestolen!

קמפינג ב סקנדינביה

רוב הקמפינגים בסקנדינביה יקרים. אם אני יכול, אני מעדיף מחנות בר! אך עבור חלק מהדברים קל לצאת לקמפינג מדי פעם. מתקלח. טעון כמה דברים ולפעמים רק כדי להרגיש להירגע במקום שמור עם אנשים בסביבה. בסקנדינביה משתמשים בקמפינג קי אירופה. תוכלו לקנות אותם בקמפינג הראשון בו אתם מבקרים ויעלו בסביבות 18 אירו. אתה יכול להשתמש בו בכל פעם שאתה מבקר בקמפינג.
ביקרנו בהלסינקי וקחנו שם. החנינו את מכוניתנו בבקתה הצוללת ועשינו עצמנו סיור בעיר ברגליים. עם Tripadvisor ומפה לא מקוונת כמו Maps.me, זה נחמד להסתובב. לאחר מספר שעות וטראס מצאנו קמפינג נחמד בעיר כדי שנוכל לנסוע את הסירה למחרת בבוקר לטאלין באסטוניה.

לעולם אל תשכח את המוזיקה בטיול!