הוסטל / לינה באי פרהנטיאן
אסיה, מדינות, מלזיה
היה חכם שמור את ההודעה המועילה הזו להמשך!

אכסניה האי פרהנטיאן / לינה

אחד המקומות היפים ביותר בסיור שלי באסיה היה אי המניעה. נשארתי באי הקטן בלונג ביץ '. החול הלבן והמים הכחולים הפכו אותו לחלום. אפילו טוב יותר היה שאפשר לשנרקל מהחוף ולראות ים כל כך נהדר! ראיתי כרישים, נמו, תוכי והמון דגים צבעוניים אחרים שאני לא מכיר. האלמוגים גם היו ממש יפים. האנומונים וצמחי המים הגדולים הנשימה הם מדהימים. שכרתי כל יום מסיכה ושנורקל עבור 5 RM. ($ 1.25)

הוסטל באי פרהנטיאן מלזיה

אכסניה זולה באי פרהנטיאן תעלה 30 RM. ואתה יכול למצוא אותם ממש ברגע שהם מפילים אותך (החוף לא כל כך גדול) רוב האנשים פשוט מגיעים ומצאו אכסניה או לינה באי פרהנטיאן. אז זה מה שעשינו. הלכנו ללימון גראס שנמצא בצד שמאל של החוף (כשרואים אותו מהראות) ושכרנו בונגלו דו-משפחתי ל- 50RM ללילה. מדובר בבונגלו רגיל עם מאוורר וחשמל מוגבל אך בהחלט שווה את זה במחיר הזה. הייתי במדרגות 20 על החוף ועם מדרגות 50 הייתי במים.

אכסניה פרהנטית באי

סירה לאי פרהנטיאן מלזיה

אתה יכול לנסוע מקואלה בסוט לפרהנטיאן באמצעות סירה. אתה יכול לקנות כרטיס ל- 70 RM. הם תמיד נותנים לך כרטיס דו כיווני. נסעתי בסירה הראשונה מ- 7.00 בבוקר. בעוד 40 דקות אנחנו אי על האי ויום שלם מולנו! ראינו את היום הראשון כבר כמה כרישים!

שירות הסירות של האי פרהנסנט לוח זמנים

סירה מקואלה בסוט לאי פרהנטיאן 7.00 עד 16.30 (תלוי בעונה)
סירה מאי פרהנטיאן לקואלה בסוט 8.00 / 12.00 ו- 16.00.

אכסניה פרהנטית באי

דמי תייר האי פרהנטיאן

כשאתה רוצה לבקר באי פרהנטיאן אתה צריך לשלם דמי תיירות. מחיר התייר עבור האי הפרהנטיאני הוא 5RM ($ 1.25). רגע לפני שאתה עולה על הסירה אתה צריך לקנות אותה. כשתלך לסירה תראה אותה.

אוכל באי פרהנטיאן מלזיה

בערב יש כמה מסעדות טובות שהן מציעות כמעט אותו דבר אבל אחת היא עם קצת יותר סטייל מהשנייה. תמיד הלכתי לשלושת המקומות אחד ליד השני ואכלתי ברביקיו, אתה יכול לקבל צלחות מדהימות המוגשות עם משקה, סלט, פירות, והדגים או העוף שאתה בוחר. ניסיתי stingray, כריש, קינגפיש וברקודה 😀

שנורקלינג באי פרהנטיאן מלזיה

האי פרהנטיאן היה בשבילי המקום הכי טוב שנורקל באסיה שהייתי עד כה. בטיול שנורקל הראשון ראיתי כרישים. הכריש הגדול ביותר שראיתי היה סביב 2.5 מטר. אתה לא צריך לפחד שמדובר בשחור-הערצה ובכרישים מחודדים. בשנייה גילינו כמה דגים של נמו והרבה דגים אחרים אני לא יודע את השם. כמו כן האלמוגים היו צבעוניים מאוד ויפים.

איפה לשנרקל על האי פרהנטיאן

כשאתם עומדים על החוף ומביטים אל הים בפינה השמאלית מאחורי מזח הסירות תוכלו למצוא דגים אלמוגים יפהפיים וצבעוניים. גם דגי תוכו של נמו ולפעמים גם כריש. באתר הנכון תוכלו למצוא כרישים בקלות. פשוט לשחות 300 / 400 סוטה ליד הסלעים ולהסתכל סביב. הישאר דומם לפעמים כדי להביט סביב זו הדרך הקלה ביותר לאתר אותם.

אי פרנהנט שנורקל

סיור בשנורקל באי פרהנטיאן

ביום האחרון האחרון הזמנו סיור בשנורקל כי עוד לא ראינו צב. את סיור השנורקל באי פרהנטיאן תוכלו להזמין מ- 40 RM עד 90 RM. הזמנו את הסיור 50 RM שיוצא לנקודת הצב, הכרישפוינט, נקודת הדגים, כפר הדייגים בו תוכלו לקנות ארוחת צהריים וחוף הצבים. בשבילי זה לא היה ממש שווה את זה. ראינו צב אבל היו במים סביב הצב 50 אנשים. בגלל כל ימי השנורקל הוא צפוף לפעמים. ואת שאר הדברים שראינו בטיול ראינו כבר בשנורקלינג מחוף לונג רגיל.

צלילה באי פרהנטיאן מלזיה

באי פרהנטיאן נמצאים מספר בתי ספר לאלוהים. אני לא קולע לצלול אז אני לא יכול לספר לכם הרבה, אבל מה ששמעתי מהאנשים בעשב לימון שהקורסים נחמדים והצלילות טובות. אתה יכול אפילו לנסוע לספינה בזמן הצלילה האחרונה של קורס PADI שלך. כשרוצים מידע נוסף פשוט גוגל 😉

מסע נסיעות באי פרהנטיאן מלזיה

בחנויות מסוימות באי תוכלו להזמין שרותי ליבה ליעדים אחרים מקואלה בסוט. הם גובים ממך 5RM ($ 1.25) יותר אך משאתה בטוח שאתה באוטובוס. את הלילות לקחתי מקואלה בסוט לקואלה לומפור. זה עולה לי 51 RM ($ 12.5) שאחד יוצא ב- 20.30 ומגיע בבוקר ל- 6.00 לק.ל.

הודעות קשורות
טיול אופנועים וייטנאם
טיול אופנוע וייטנאם
סיור אופניים הו צ'י מין סיטי
סיור אופניים הו צ'י מין סיטי (HCMC)