טור דו אירופה
מדינות, דנמרק, אירופה, גרמניה, הולנד
היה חכם שמור את ההודעה המועילה הזו להמשך!

שבוע ראשון #TourduEurope

בשבוע אחד #TourduEurope: רוח גבית הביאה אותי מהולנד לקופנהגן

ביום הראשון הייתה לי חברה של חבר שלי ריק. הוא נסע איתי בשעות הראשונות עד אפלדורן. הוא רצה לנסות את האופניים שלי אז נתתי לו את האופניים שלי ממש לפני אפלדורן. יש חלק נחמד בעלייה 😉

בשאר היום עד באד בנהיים טיילתי בקצב רגיל. הכביש לא היה הררי ולכן הגעתי אליו קצת יותר 6 שעות. בסך הכל רכבתי על אופניים 140km להוסטל שלי. בערב שלפני ישנתי רק 4 שעות, אז כשהגעתי הלכתי לישון, לסופר ושוב לישון מחדש לטעינת שינה!

חופשת אופניים אירופה

יום שני #TourduEurope

ההוסטל סיפק ארוחת בוקר גדולה אז אכלתי הרבה שאני יודע שזה טוב כשאתה רוכב שעות כה רבות. נסו לאכול טוב והרבה ככל שתוכלו. היום זה הגעתי לברמן. עם רוח גבית נחמדה רכבתי על אופניים 175km. התאהבתי בניווט האופניים שלי שוב 😀

ארוחת בוקר רכיבה על אופניים חג

יום שלישי #TourduEurope

בהוסטל בברמן פגשתי את ג'ורג '. בחור אוסטרלי בן 69. הוא קנה אופניים להשכרה באמסטרדם ורכב על אופניים בהולנד ובגרמניה וחיפש חבר שיצר ב- 1979. טווח ההגעה שלו על האופניים היה עדיין 85km! למרבה הצער, ההוסטל הבא שלו היה במרחק של 95 ק"מ משם ולכן החלטתי לעזור לו. רכבתי על החור לפניו להוסטל שלו. לפני שטיילתי באכסניה, שתינו קפה ואכלנו עוגה גרמנית כדי להשיג קצת אנרגיה נוספת. בהמבורג שני חברים מטורדו גרמני ב- 2014 הפתיעו אותי! הם הגיעו להוסטל שלי, אספו אותי והוציאו אותי לסועד! 🙂

טור דו אירופה

יום רביעי #TourduEurope

היום הזה התחיל עם קצת גשם אבל לא יכולתי להתלונן. בשאר השבוע היה לי מזג אוויר מדהים. הרבה רוח גבית ורוב הזמן שמש ועננים. הגעתי ביום לקייל (92km) והגעתי מוקדם אחר הצהריים. עשיתי פאוארנאפ, קניתי אוכל והכנתי את עצמי לשני שלבים גדולים.

טורדו אירופה

יום חמישי #TourduEurope

אכסניה זו אכלה גם ארוחת בוקר שהתחילה בשעה 7 בבוקר. אז אכלתי הרבה והייתי על האופניים שלי ב- 8.00am. אחרי 147 ק"מ הגעתי להדרסל בדנמרק! כאן השתמשתי בפעם הראשונה באוהל שלי. בלילה התחיל לרדת גשם והייתי קצת מודאג. אבל היה לי לילה יבש!

רשימת אריזות חג לרכיבה על אופניים

יום שש #TourduEurope

זה לא יכול היה לצאת מהמיטה שלי, זה היה כל כך נחמד. אז החלטתי להישאר עוד שעה. אחר כך האוהל שלי היה יבש והייתי מוכן לנסוע. לאחר התחנה שלי בסופר לארוחת הבוקר הרגילה, רכבתי על אופניים שעות 7 ל Nyborg שם חניתי שוב!

טורדו אירופה דנמרק

יום שבע קופנהגן!

רוכבי אופניים באופן בלתי מדויק נמצאים כעת בקול על הגשר הארוך ביותר באירופה בין Nyborg לקורסור. אז הייתי צריך לנסוע ברכבת. כדי לחסוך קצת זמן ולהימנע ממזג האוויר הגרוע, לקחתי את התחנה השנייה בסלאגלס. מכאן זה היה 108 ק"מ להוסטל שלי בקופנהגן! בדקתי הורדתי את התיקים, ראיתי את הבמה המדהימה של הג'ירו עם סטיבן קרויסוויק ההולנדי ועשיתי סיור עירוני מהיר באופניים אל בת הים הקטנה ובחזרה!

טורדו אירופה קופנהגן

לעת עתה אני נשאר כאן 3 לילות לנוח ולראות את קופנהגן. מלא את הטנק בדרכי לשטוקהולם!