האולט ביי באאטור
אסיה, מדינות, וייטנאם
היה חכם שמור את ההודעה המועילה הזו להמשך!

המפרץ של האלונג

שלושה ימים שני לילות שייט במפרץ האלונג ביי וייטנאם

בשלושת הימים האחרונים היה לנו סיבוב מדהים על מי מפרץ האלונג בווייטנאם. יום ראשון אספנו במלוננו בשעה 8.00 ואחרי נסיעה של ארבע שעות אכלנו ארוחת צהריים על הסירה. האוכל בטיול כולו היה מושלם! נסענו לאיים הראשונים במפרץ האלונג. עם תחושת דמיון טובה אפשר היה לראות הרבה בעלי חיים בסלעים באיים.

סרטון הסרטון של הלונג ביי

מערת סונג-ווט הונג ביי

עצרנו במערת שרות מוכתרת במפרץ האלונג וביקרנו במערה. לאחר שהמערה התקרבה אל נקודת תצפית באי אחר. זה היה מעט מעורפל אבל עדיין נוף טוב! אם רצית היית יכול לשחות בחוף הים. לאחר שיצאנו מהאי יצאנו לקיאקים במפרץ האלונג. אחד המקומות היפים ביותר שקאיתי אי פעם.

שייט באאוט היל של ביי

בירות חינם

המשכנו שוב לסירה הגדולה לארוחת הערב. אחרי הארוחה היו שלוש שעות של בירות חופשיות וקריוקי, שילוב מושלם 🙂 אחרי שלוש השעות שיחקנו כמה משחקי קלפים והלכנו לישון. למחרת בבוקר התעוררנו ב- 7.15 לאכול ארוחת בוקר ב- 7.30. כשמזג ​​האוויר טוב המדריך יעיר אותך לראות את הזריחה במפרץ האלונג. עבורנו זה היה מעורפל.

מפרץ פרלפארם האלונג ורכיבה על אופניים

ביום השני אחרי ארוחת הבוקר נסענו לחוות פנינים. נעים לראות איך הם מייצרים פנינים. אם רצית היית יכול לקנות שם פנינים. אחרי זה לקחנו את המחזור באי ורכבנו על אופנו לכפר. נחמד לראות איך האנשים חווים באי.

Pearlsfarm Halong Bay

אי הקופים במפרץ האלונג

אחר הצהריים הסירה אותנו הסירה לאי הקופים שבמפרץ האלונג. ראינו המון קופים על החוף. הם השתגעו כשראו את הבננות. נוכל לעשות כמה תמונות נחמדות. אחר כך טיילנו לחוף השני באי הקופים. שם כמה נקודות תצפית נחמדות במסלול לבונגלוס החוף.

אי הקופים האי ביי

אחרי האי הקוף הסירה נסעה היא לנמל בו שהינו בבונגלוס שלנו. (חלק מהאנשים בקבוצה הזמינו בית מלון במקום הבנגלוז) אכלו ארוחת ערב נחמדה ושתו כמה בירות בבר בעיר. עם הנגאובר "קטן" הרים אותנו מהסירה כדי לחזור לנמל כשהאוטובוס חיכה להחזיר אותנו להאנוי.

הלכנו עם APTtravel. המחיר הכולל של הטיול היה $ 125 כולל אוכל של שלוש שעות בירות חינם וכמה משקאות אחרים עם ארוחת הבוקר. (את שאר המשקה היית צריך לשלם) אתה יכול להביא משקאות משלך אבל אתה לא בקול רם לשתות אותם בשטח הציבורי של הסירה.