אסיה, מדינות, מיאנמר
היה חכם שמור את ההודעה המועילה הזו להמשך!

טרק קלאו לאגם אינלה מיאנמר

לקחתי את אוטובוס מבגאן לקלאוו עם מטרה עיקרית אחת. עשו את הטרקים לשלושה הימים מקלאווה לאגם אינלה. הטרק יעבור על ההרים ותלך בסך הכל 62 ק"מ עם הנקודה הגבוהה ביותר במטר 1700. אתה יכול גם לעשות את הטרקים של יומיים. ביום הראשון תתחיל באותה נקודה בה טרק שלושת הימים מתחיל ביום השני.

טרקים מקלאווה לאגם אינלה

הכוכב הבודד מציע מקומות שונים בהם תוכלו לעשות את הטרקים מקלאווה לאגם אינלה. הטרקים המשפחתיים של סמס הם האוכלוסיים ביותר. את הטרקים האלה עשיתי עם ארבעה צרפתים. היה חם בטרקים שלנו ולפעמים הליכה קשה אבל הנופים היו נחמדים הנופים שונים בכל פעם. נופפנו לילדים מחייכים שמחים, תמונות עם תושבי המקום, עשינו כיף לאורך כל הדרך. הטבח, אני צריך להזכיר את הבחור הזה. הוא הכין ארוחות פנטסטיות במהלך הטרקים!

טרק קלאו לאגם אינלק

מחירים טרקים מקלאווה לאגם אינלה

כשיש לך קבוצה גדולה יותר המחיר יורד. הייתה לנו קבוצה של 5 ושילמנו $ 40 עבור הטרק של יום 3. ראו מחירי הטרקים מקלאווה לאגם אינלה למטה. (צעדה 2015) ארוחת צהריים וארוחת ערב כלולות. מים, שתייה וחטיפים אינם כלולים.

סרטון הטרקים Kalaw לאגם אינלה.

יום אחד טרק קלאו לאגם אינלה

ביום הראשון נאלצנו להיות בשעה 8.00 בבוקר אצל משפחת סמס, נתנו תגי התיקים שלנו כך שמשפחת סמס תוכל להביא אותם למלון הנכון באגם אינלה ביום השלישי. בשעה 8.30 התחלנו ללכת. היום הראשון תלך 6.5 שעות ותלך 22 ק"מ. אחרי 3.5 שעות אכלנו ארוחת צהריים בנקודת מבט יפה. ארוחת הצהריים הייתה נהדרת, אוכל שונה כמו פירות, סלט אבוקדו ואוכל הודי. אחרי ארוחת הצהריים הלכנו הלאה, עשינו עצירת תה בתחנת הרכבת וסיימנו את יום הטרקים בבית הארחה. בית פשוט עם "מקלחת" ו"אסלה ". בכפר הייתה חנות קטנה שקנינו כמה אגוזים ובירות לשעות אחר הצהריים. הטבח שלנו עשה שוב עבודה נהדרת והכין ארוחה מדהימה.

יום שני טרקים קלאו לאגם אינלה

ביום השני התעוררנו ב- 6.30 אכלנו ארוחת בוקר והתחלנו ללכת ב- 7.30. השעה הראשונה של היום השני הייתה בעלייה אבל עם מתנה בסוף. נוף יפה ב- 1700mtr מעל העמק. שאר היום היה למעלה ולמטה, אבל לא כל כך קשה כמו השעה הראשונה. בדרך המדריך הסביר כמה דברים על התרבות, הטבע ומיאנמר. טעמנו כמה פטל כתום והמדריך לקח אותנו לביתה לפגוש את אמה, אחיה ואחיינה. (היה לנו מזל, זה לא קורה בכל טרקים) כשהאחרון שלנו לפנינו התקלחנו בנהר והלכנו לבית הארחה השני. הטבח חיכה עלינו שוב עם ארוחה מהממת נוספת! אפילו צ'יפס כלול. הוא גרם לי לחייך אחרי יום קשה.

יום שלוש טרקים קלאו לאגם אינלה

היום האחרון שקמנו בשעה 6.30 שוב. וכשאתה חושב שהטבח לא יכול להפתיע, הוא כן! לביבות לארוחת בוקר! היום השלישי של הטרקים אינו היום הארוך ביותר (4 שעות) אך לאחר יומיים ארוכים של הליכה זה לא הליכה קלה בפארק. כמה הליכה במורד עם חלקים טכניים בגלל כמה אבנים. אבל כשמגיעים למקום לארוחת הצהריים צריך ללכת רק 20 דקות ל"נמל "שם תוכלו להגיע לסירה לאגם אינלה. היה לנו קצת גשם אבל מי נותן $% ^ & * כשהלכתם לטיול מדהים של שלושה ימים ב 35 מעלות צלסיוס!

עמלת תייר באגם אינלה

ביום השלישי תחלפו על פני מחסום בו עליכם לרכוש כרטיס אגרת תייר לאזור אגם אינלה. כרטיס זה עולה $ 10 או 11.000 MMY והוא יפוג בעוד 7 ימים, כך שתוכלו להשתמש בו בשאר השבוע כשאתן נשארות גם באגם אינלה.

דמי תייר באגם אגם

מה להביא לטרק קלאו לאגם אינלה

• תרמיל קטן
  • נעליים או סנדלים
  • 1 ליטר מים (אפשר לקנות בדרך)
  • קרם הגנה
  • פונצ'ו
  • בגדים נוחים
  • נייר טואלט
  • מַגֶבֶת
  • מִברֶשֶׁת שִׁנַיִם
  • שרוול ארוך אחד (בוקר יכול להיות קר)
  • $ 10 או 11.000 MMY עבור דמי התייר של אגם אינלה (יום שלישי)
  • קצת כסף למים, שתייה וחטיפים.

אל תביא דברים רבים שכולם יזיעו

טיפ טרקים

הטיפ שלי כשאתם מטיילים מקלאווה לאגם אינלה. שתו מספיק מים שזה יכול להיות חם. עדיף להשתין לעתים קרובות מאשר לא יכול לצאת מאמצע שום מקום.

טרקים משפחתיים של סמס קלאו

האוטובוס מבגאן לקלאוו מגיע בסביבות 14.30 עם אנשים חדשים. ניתן להיכנס לטרקים משפחתיים של Sams לטרק של שלושה ימים או לטרקים של יומיים. ב- 17.00 תוכלו לחזור ולבדוק כמה אנשים נמצאים בקבוצה שלכם או להחליף קבוצות כדי להפוך את המחיר הגדול יותר לזול יותר. (מקסימום 7 אנשים בקבוצה)