טיול דרך מדינות בלטיות
מדינות, אסטוניה, אירופה, לטביה, ליטא
היה חכם שמור את ההודעה המועילה הזו להמשך!

טיול דרך מדינות בלטיות

לאחר המעבורת מהלסינקי (פינלנד) המשכנו את טיול הדרך שלנו במדינות הבלטיות. אסטוניה, לטביה וליטא. המדינה הראשונה בה ביקרנו הייתה אסטוניה שהזמנו אכסניה בטאלין עיר הבירה עם עיר עתיקה ויפה.

טיול כביש אסטוניה טאלין

בטאלין לקחנו חדר פרטי באכסניה. (חניה בחינם לצידה) זה היה 15 דקות הליכה לעיר. זה היה יום הולדתו של פיטרס אז חגגנו אותו עד לפנות בוקר. בטאלין הם יודעים לחגוג. התחלנו בעיר העתיקה בסמטה קטנה עם כמה בירות וארוחת צהריים. עברנו למקום אחר בכיכר המרכזית לאכול ארוחת ערב וקינוח. כשאתה משווה את המחירים במדינות הבלטיות עם סקנדינביה תשמח! Dishes מנות עיקריות החל מ- 8 אירו.

קלעי טאלין

טיול כביש לטביה ריגה

בריגה יש גם עיר עתיקה נחמדה והיא מפורסמת בגלל חיי הלילה הטובים. כמובן שהיינו צריכים לגלות זאת בעצמנו שוב. פגשנו כמה בנות נחמדות שלקחו אותנו לאיזה ברים. התחיל עם קוקטייל במועדון קובה ורקד את הערב במועדון אחר בעיר העתיקה. למחרת בערב בילינו את מסיבת הלילה שלנו בבית הקפה רוק בריגה. Airbnb בריגה יש אפשרות מדהימה. הייתה לנו דירה בת ארבע נפשות בעיר העתיקה תמורת אירו 60! קרוב לתחנת הרכבת ודקות 5 מבית קפה רוק. לחץ כאן לקבלת קופון Airbnb של $ 40 בטאלין.

העיר העתיקה ריגה

אוכל זול ריגה

חניה בריגה

החניה בעיר העתיקה של ריגה יקרה. תוכלו למצוא מידע נוסף כאן. החנינו את הרכב שלנו באחד החניונים כך שהמכונית שלנו הייתה בטוחה והיא לא הייתה ממש יקרה.

טיול דרך ליטא וילנה

עבור וילנה אנו מחליטים להזמין דירה אחרת. זה היה פנים תעשייתי. אחת מדירות Airbnb האהובות עלי עד כה! לחץ כאן לקבלת קופון Airbnb של $ 40. היה בו הכל, מטבח (עם כל חומר המטבח), מיטה זוגית, טלוויזיה, רדיו, WIFI מהיר, מיטת ילדים וחניה חינם. זה היה 15 דקות הליכה מהעיר העתיקה. למחרת ההגעה עשינו את סיור התיור ברגליים. ראה כמה כנסיות יפות והמשיך על המגדל באוניברסיטה. בווילנה קיבלת רפובליקה עצמאית בשם Uzupio respublika. אתה יכול להשוות את זה עם המדינה החופשית כריסטיאניה בקופנהגן (דנמרק).

בטרס וילנה אכלנו כמה דיסקים טעימים. לארוחת הצהריים לקחנו את לביבות הקוויאר האדום (אירו 4) ואת לביבות הבשר הכוסית. (3 אירו) כמובן שלקחנו לידו כמה בירות גדולות 0.5 (1,90 אירו). לארוחת הערב לקחנו פיצה של בייקון וחמאה תמורת אירו 4 כל אחד.

הערה לבנות!
אם תרצו לערוך קניות או מזג האוויר לא כל כך טוב בוילנה יש את קניון הקניות הגדול ביותר באירופה. נקרא אקרופוליס.

בדרכנו לפולין ביקרנו בטירה טראקו פיליס. זה באמצע האגם. תוכלו לשחות, לשכור כמה סירות אופניים או לשכור חזיר מפרש כדי לעלות על האגם. אם תרצו לבקר בטירת טרקו פיליס תוכלו ללכת שם על הגשר. הכניסה לטירה היא 6 אירו למבוגרים. אתה יכול ללכת בהרבה חדרים, זה כמו מוזיאון. החנייה סביב הטירה מוסדרת על ידי אנשים שגרים בה. זה סביב 4 אירו לכל היום.

מיקום טירת טראקו פיליס

מונית במדינות בלסטי

כשאתה קצת מחוץ לעיר קל להשיג מונית. במדינות הבלטיות מוניות הן זולות וקלות נסיעה. שילמנו בסביבות 6 אירו עבור נסיעה של 10 / 15 דקות.

מטבע ארצות בלטיות

אסטוניה, לטביה וליטא משתמשות כיום ביורו כרגע. קל לכל האנשים האירופאים המבקרים במדינות הבלטיות.