אסיה, מדינות, מיאנמר
היה חכם שמור את ההודעה המועילה הזו להמשך!

ראו Bagan של פגודה - שכור אופניים אלקטרוניים

אחת הדרכים לראות את הפגודה בבגאן היא לשכור אופניים אלקטרוניים בבגאן. אפשר לראות הרבה פגודות וזה כיף לעשות. הדברים הטובים ביותר הם שלא תצטרכו לעשות כלום והרוח הופכת את הנסיעה למעטה יותר קרירה.

מחיר להשכרת אופניים אלקטרוניים בבגאן

כמעט כל החנויות והמלונות בבגאן מציעים את אותם אופני דואר. האופניים האלקטרוניים הקטנים יותר הם 6000 MMK ($ 6) והאופניים האלקטרוניים הגדולים יותר הם 8000 MMK ($ 8) ביום.

לאן לנסוע עם האופניים האלקטרוניים שלך בבגאן

אתה תמיד יכול לשאול את בעל החנות לאן ללכת והם יסבירו לך. השתמשתי ב- מפה לא מקוונת Maps.me. אתה יכול לקבוע נקודות לאן אתה רוצה ללכת. אז גילינו אילו מקומות אנחנו רוצים לראות והצבענו אותם על המפה.

אפשרות נוספת היא פשוט ללכת ולעשות את הלולאה של שני הרחובות הראשיים מניאוג U לבגאן העתיקה. תראו הרבה מקדשים ותוכלו פשוט ללכת לשם 🙂

מה עשינו עם אופני ה- E השכורים שלנו בבגאן

ראינו את השקיעה באחת הפגודות זה מדהים! ניתן לראות את השמש עולה ובאמצעות בלוני האוויר החם בבאגאן הופכים אותה ליפה עוד יותר. לאחר הזריחה נסענו חזרה לארוחת הבוקר בשעה 7.00. אחרי ארוחת הבוקר עשינו את הלופ וראינו פגודות שונות ב- 12.00 זה התחיל להיות ממש חם אז חזרנו למלון לארוחת צהריים וסייסטה. בשעה 16.30 נעלה שוב על האופנוע לראות שקיעה באחת הפגודות.

סרטון סיור האופניים האלקטרוניים בבגאן

שכור סוס וכרכרה בבגאן

אפשרות נחמדה נוספת היא הובלה בסוס למקדשים. הנסיעה הרומנטית הזו תיקח אתכם למקדשים כל היום. השכרת הסוס והכרכרה בבאגאן היא בסביבות 25.000 MMK ($ 25) ותתחיל בשעה 9.00 עד השקיעה, בסביבות 18.00.

מזכרות בבגאן

כשרוצים לקנות מזכרות בבגאן תוכלו לקנות בכל מקדש. אל תשכח להתמקח. כשאתה מגיע מוקדם לחנות הם תמיד אומרים לקנות בחנות שלי אני צריך כסף מזל. (המכירה הראשונה של היום מביאה מזל לעם הבורמזי). אתה יכול לקנות ציורי חול תקנות בודהה קטנות והרבה יותר.